Zkr. is de nieuwe hoofdsponsor van D.S.V. Full Speed Het jonge en inmiddels gerenommeerd bedrijf met meer dan 30 medewerkers en D.S.V. Full Speed hebben overeenstemming bereikt over een sponsorovereenkomst van drie jaar. Daarmee neemt Zkr. na negen jaar (!) het stokje over van ING. De Nederlandse, internationaal actieve bank blijft echter wel
aan Full Speed verbonden als partner.
De geschiedenis van Zkr. begint een aantal jaren geleden op een zolderkamer, waar Khalid en Tarik al brainstormend en nachtenlang keihard werkend hun bedrijf vormgeven. Na allebei jarenlange ervaring opgebouwd te hebben in de KYC- en KYB
1-business hebben de twee elkaar gevonden in een gedeelde passie: processen van klanten willen verbeteren. Veilig zakendoen beter en simpeler maken is de drijfveer in de dagelijkse bedrijfsvoering. In een wereld van digitalisering is het steeds lastiger om zeker te weten met wie je zakendoet. Vanuit die gedachte heeft Zkr. eigen software ontwikkelt die het bedrijven het sneller en makkelijker maakt de juiste keuzes te maken. Daarmee kan de klant van Zkr. zich zonder zorgen focussen op hun core business.
Nieuwsgierig en Zeker van jouw zaak willen zijn? Neem een kijkje op:
zkr.nl.
Directeuren Khalid en Tarik willen met het sponsorschap hun maatschappelijke betrokkenheid tonen, hun naamsbekendheid vergroten en verbinding maken met de vele andere sponsoren van Full Speed.
Khalid heeft als jeugdlid prima herinneringen opgebouwd opgedaan bij Full Speed en speelt inmiddels weer enige tijd in het vijfde seniorenteam. Een uitstekend moment om mee te helpen bouwen aan de goed georganiseerde en fors groeiende vereniging!
Uiteraard zijn het Bestuur en de Sponsorcommissie van Full Speed erg blij met deze samenwerking.
“El Presidente” Sjaak Lispet: "Onze vereniging ontvangt niet alleen sporters op haar accommodatie, maar ook niet-spelende leden, ouders, gezinsleden, trainers, toeschouwers en andere belangstellenden ontvangen wij gedurende gemiddeld 10 maanden per jaar. Uit het oogpunt van Maatschappelijk Verantwoord Verenigen wordt het Sportpark ook regelmatig ingezet voor activiteiten voor wijk- en buurtverenigingen. We zijn er trots op dat inmiddels een flink aantal bedrijven dit belang onderkennen en kiezen voor een samenwerking. Voor de club is financiële ondersteuning vanuit een diversiteit aan bronnen onontbeerlijk om een gezonde vereniging te zijn en te blijven en zodoende te kunnen blijven investeren in mensen en middelen." 1 Know Your Customer en Know Your Business